Compliance

Compliance w tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza Zgodność. To termin odnoszący się do przestrzegania przepisów prawa, norm i standardów, które są istotne w działalności każdej firmy. Obejmuje zarówno regulacje powszechnie obowiązujące, jak i wewnętrzne polityki, procedury, regulaminy organizacji. Co istotne, dotyczy również wartości jakimi kieruje się organizacja, standardów etycznych czy kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Kiedy działamy zgodnie z przyjętymi zasadami, pokazujemy naszą odpowiedzialność i wiarygodność, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.

W Aquanet na co dzień kierujemy się Kodeksem Etyki, działamy w sposób przejrzysty
i odpowiedzialny zarówno w stosunku do naszych klientów, jaki i pracowników. Uczymy się
i rozwijamy kulturę „speak up”, m.in. poprzez whistleblowing, czego potwierdzeniem jest wdrożona w firmie Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz kanał do zgłoszeń wewnętrznych pod adresem: aquanet.zalezymi.pl.

Dążymy do tego, aby nasza organizacja była comply w każdym wymiarze. Kierujemy się zasadą, że „lepiej zapobiegać niż leczyć” stąd wprowadziliśmy m.in. Politykę oraz Procedurę Antykorupcyjną. Dzięki obniżeniu poziomu ryzyka ograniczymy liczbę pojawiających się problemów.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.