Wniosek o udostępnienie poboru wody z hydrantu

Wróć do strony FAQ

Zleceniodawca / Odbiorca

Wprowadź numer telefonu w formacie (+48) 000 000 000

Adres zamieszkania:

Adres korespondencyjny:

Dane hydrantu:

Cel poboru wody:

Parametry urządzeń kanalizacyjnych

Poniższe pola wypełnić tylko w przypadku wody pobieranej w celu realizacji prac związanych z budową/eksploatacją sieci wodociągowej/kanalizacyjnej:

m
mm

Zużycie wody i odprowadzanie ścieków

Odbiorca oświadcza, że woda zużywana będzie na cele:

%
%
%

Wydanie zestawu wodomierzowego

Dane wodomierza:

m3
W razie pytań, służymy pomocą!

Wypełniony dokument prosimy wydrukować, własnoręcznie podpisać i przesłać mailem na adres: klient@aquanet.pl lub pocztą na adres siedziby Aquanet S.A. (ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań). (Uwaga: do wniosku należy załączyć mapę z zaznaczonym hydrantem, z którego chcemy pobierać wodę lub zdjęcie tego hydrantu, uchwyconego w takim kadrze, by można było zlokalizować go w terenie). Informujemy, że zestawy wydawane są we wtorki i czwartki w godzinach: 7.00 do 13.00. Przy odbiorze zestawu należy mieć przy sobie wypełniony i podpisany wniosek.

doc

AQ-HWR-06

doc, 105.5 KB

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.