Wykonanie remontu napędu pompy sieciowej 1M1 na obiekcie technologicznym Pompowni II stopnia

Wróć do strony z przetargami

Data ostatniej aktualizacji: 25.07.2024, 09:19

Zobacz szczegóły

Data publikacji

19.07.2024, 13:18

Termin składania ofert:

29.07.2024, 10:00

Termin otwarcia ofert:

29.07.2024, 11:15

Zaproszenie do złożenia oferty
(dalej również zaproszenie)

Zamawiający AQUANET S.A, ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu, zgodnie z § 21 Regulaminu
udzielania zamówień przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy
ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin” zaprasza do złożenia oferty w
postępowaniu pn.: „Wykonanie remontu napędu pompy sieciowej 1M1 na obiekcie
technologicznym Pompowni II stopnia”

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
AQUANET S.A.
Ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań
strona internetowa zamawiającego : aquanet.pl

2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia

2.1. Regulamin udzielania zamówień przez AQUANET S.A., do których nie mają
zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej pod adresem:
https://www.aquanet.pl/dla-biznesu/aktualne-przetargi/
2.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu)

3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu silnika pompy sieciowej 1M1,
zainstalowanej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Mosinie,ob.19 – Pompownia II
stopnia.

3.2. Wykonanie remontu silnika pompy sieciowej 1M1 przeprowadzić zgodnie z
wymaganiami producenta oraz na podstawie diagnostyki :
– pomiarów drgań
– pomiarów elektrycznych
– oględzin wzrokowych

3.3. Zakres prac do wykonania :
– montaż oraz demontaż silnika na obiekcie,
– na potrzeby przeprowadzenia remontu na specjalistycznym warsztacie transport od
i do klienta w zakresie Wykonawcy,
– sprawdzenie układu smarowania,
– wymiana łożysk i uszczelnień,
– wyważanie wirnika ,
– montaż silnika wraz z osiowaniem,
– wykonanie rozruchu kontrolnego wraz z pomiarami
– wykonanie raportu końcowego z przeprowadzonych prac oraz pomiarów
elektrycznych (minimum 2egz. w wersji drukowanej i 1egz. w wersji elektronicznej
zawierających skany podpisanych dokumentów w formacie .pdf oraz dokumenty
edytowalne w formatach .doc, .xls, .dwg, lub .dxf)

3.4. Dane techniczne silnika :
– silnik produkcji Siemens typ. 1LA8407-4PM70-Z

3.5. Uwagi :
– prace wykonywane będą na polecenie pisemne pod nadzorem służb
Zamawiającego
– pracownicy personelu Wykonawcy muszą posiadać kwalifikacje z zakresie
uprawnień energetycznych E do 1kV,
– obiekt pompowni II stopnie jest wyposażony w suwnicę, na potrzeby demontażu oraz
montażu zamawiający umożliwi korzystanie z suwnicy pod warunkiem że przynajmniej
jedna osoba z personelu wykonawcy będzie posiadała zaświadczenie kwalifikacyjne
UDT, w zakresie obsługi suwnic.
– Wykonawca wraz z Zamawiającym opracuje i uzgodni harmonogram prac, tak aby
zapewnić ciągłość pracy obiektu pompowni II stopnia,
– istnieje możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie.

4. Termin wykonania zamówienia:

01.11.2024r.

5. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu, których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami:
5.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa przy pomocy poczty elektronicznej lub operatora
pocztowego, posłańca lub osobiście

5.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Imię i nazwisko: Michał Czaiński
Adres: ul. Czereśniowa 1, 64-050 Mosina
e- mail: michal.czainski@aquanet.pl
nr tel. 885 774 109

6. Termin związania ofertą:

6.1. Wykonawca związany jest ofertą …30…bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

6.2. Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą
zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu (rekomendujemy nie więcej niż
30 dni). Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi
przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z
odrzuceniem oferty z postępowania.

7. Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert

7.1. Oferty należy złożyć pisemnie (definicja zgodnie z par. 2 pkt 17 Regulaminu) pod
rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail
przemyslaw.gasiorek@aquanet.pl, michal.czainski@aquanet.pl do
dnia 29.07.2024r. do godz. 10:00.

7.2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla danego zamówienia.

7.3. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie
oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.

7.4. Oferta może zostać złożona jako dokument elektroniczny podpisany przez osobę
upoważnioną podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę
dokumentu papierowego (formularza oferty).
Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być
podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.

7.5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo.

7.6. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób,
by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do
reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do
oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

7.7. Kompletna oferta musi zawierać:

  • Dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w obrocie gospodarczym,
    (KRS dla spółek handlowych (aktualny wydruk z rejestru) lub CEiDG – dla
    osób fizycznych, spółek osobowych (aktualny wydruk z rejestru)
  • Dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w systemie podatkowym: VAT
    – dla podatników krajowych (aktualny wydruk z rejestru)
  • Potwierdzenie warunków wykonania zadania przedstawionych w zapytaniu
    ofertowym,
  • Termin ważności oferty
  • Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak zaległości podatkowych
    kontrahenta w urzędzie skarbowym oraz ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu
    składek
  • Wartość netto oferty w PLN,
  • Termin i sposób zapłaty (potwierdzenie warunków płatności z zapytania),
  • Oświadczenie o braku wykluczeni z postępowania na podstawie art. 7 ust 1
    ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
    przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
    bezpieczeństwa narodowego ( zwana dalej Specustawą).
  • Obowiązek informacyjny RODO,

Wszystkie ww. dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy
zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do
Zamawiającego.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:
Oferta firmy………………….nazwa i numer postępowania…………………………..

Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 25 MB. Dopuszczalny
format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.

Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na
adres e-mail michal.czainski@aquanet.pl, przemyslaw.gasiorek@aquanet.pl od dnia
29.07.2024r. od godz. 10:01 do dnia 29.07.2024r. do godz. 11:00

W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:

Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy ….… – (tytuł postępowania) – ……………

7.8. Otwarcie oferty nastąpi w dniu 29.07.2024 r. o godz. 11:15

Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Hasła przesłane po terminie otwarcia ofert nie zostaną uwzględnione i tym samym
oferty, których te hasła dotyczą nie zostaną otwarte i nie będą rozpatrywane.

W przypadku złożenia oferty niezabezpieczonej hasłem lub wcześniejszego
przesłania hasła do złożonej już oferty, Wykonawca, świadomie, odstępuje od
utajnienia swojej oferty i tym samym godzi się z możliwością, iż Zamawiający będzie
mógł zapoznać się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia.

Wszelkie negatywne konsekwencje działania opisanego powyżej będzie ponosił
Wykonawca i nie będą przysługiwały mu żadne środki odwoławcze w związku z takim
działaniem.

7.9. Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenia wizji lokalnej na obiektach,
po wcześniejszym zgłoszeniu, prowadzonej wspólnie z pracownikiem Działu
Automatyki i Energetyki.

7.10. Z uwagi na brak dokumentacji istniejących szaf sterowniczych Zamawiający
zastrzega sobie brak możliwości składania ofert bez przeprowadzonej wizji lokalnej
na wybranych obiektach, celem uwzględnienia wszelkich kosztów. Oferty złożone
przez podmioty które nie odbędą wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę, zgodnie z
listą potwierdzająca uczestnictwo w przeprowadzonej wizji lokalnej.

8. Podstawy do wykluczenia z postępowania:

8.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7
ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego. Z postępowania wyklucza się:

a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na
Ukrainę;

b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o
przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;

c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z
2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu
wspieraniu agresji na Ukrainę.

8.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

8.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, zamawiający żąda przedłożenia
wraz z ofertą następujących dokumentów:
Ad. 10.1 i ad 10.2 – Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
zamieszczonego w formularzu oferty

9. Podstawy odrzucenia oferty:

9.1. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia.

9.2. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny.

9.3. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych
przepisów.

9.4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na
przedłużenie terminu związania ofertą

9.5. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej
konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

10. Opis Kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert

10.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Przykład:

1) Cena – 100 %,

Lp. Kryterium Znaczenie procentowe
kryterium
Maksymalna liczba punktów jakie
może otrzymać oferta za dane
kryterium
1. Cena 100% 100 punktów

10.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
kryterium „Cena” (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100
punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego
wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt

gdzie:

Pi(C): liczba punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Cena”

Cmin: najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Ci: cena oferty badanej “i”

10.3. W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
W przypadku otrzymania przez dwie oferty takiej samej punktacji, Zamawiający
wybierze tę która ma niższa cenę.

11. Sposób obliczenia ceny

11.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona np. …..w PLN. Cena musi uwzględniać
wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty,
jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi
przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający może dopuścić złożenie oferty w innej walucie, np. w euro. W takim
przypadku należy wskazać sposób, w jaki oferta zostanie przeliczona na PLN, np. wg
średniego kursu NBP z dnia składania ofert.

11.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający
przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym
należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki
poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do
1 grosza.

11.3. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie kosztorysu ofertowego lub
wykazu cen lub innego dokumentu, na podstawie którego dokonano obliczenia ceny
(jeżeli dotyczy).poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza
zaokrągla się do 1 grosza.

11.4. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie kosztorysu ofertowego lub
wykazu cen lub innego dokumentu, na podstawie którego dokonano obliczenia ceny
(jeżeli dotyczy).

12. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty
lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania

12.1. Przekazanie informacji o wyniku postępowania:

12.1.1 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od
prowadzenia postępowania rozesłana zostanie do wszystkich Wykonawców, którzy
złożyli oferty. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała:

  • Informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty i/lub
    punktacji,
  • Informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem
    cen tych ofert i punktacji ,
  •  Informację o ofertach odrzuconych i/ lub Wykonawcach wykluczonych wraz z
    podaniem podstawy odrzucenia/ wykluczenia

12.2. Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała podstawę unieważnienia
postępowania.

12.3. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.

12.4. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.

12.5. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę
Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym
Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności
wg kryteriów oceny ofert.

12.6. W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem
umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo.

13. Obowiązek informacyjny RODO

Należy załączyć do ogłoszenia obowiązek informacyjny RODO wg wzoru
obowiązującego w Spółce (AQ-RODO-19).

14. Wymagania dotyczące wadium jeżeli dotyczy, przepisy § 63 i § 64 Regulaminu
stosuje się odpowiednio;

  • nie dotyczy

15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przepisy §
86-90 Regulaminu stosuje się odpowiednio;

  • nie dotyczy

16. Podstawy do unieważnienia postępowania.

16.1. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty
niepodlegającej odrzuceniu lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

16.2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli
oferty zostali Wykluczeni.

16.3. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności
powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży
w interesie Zamawiającego.

16.4. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy.
Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia

17. Dodatkowe informacje:

  • Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści zaproszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.
  • Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zaproszenia lub dokumentów zamówienia nie później niż …. (np. 5 dni przed terminem składania ofert).
  • Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej nie później niż…… (np. 3 dni przed terminem składania ofert).
    • Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
    • Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści zaproszenia lub dokumentów zamówienia. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia lub dokumentów zamówienia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
  • Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bez ujawnienia źródła zapytania.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie
  • Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe,
    zawiadamiając o tym Wykonawcę , którego oferta została poprawiona.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie
    poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego
    usługi/dostawy/roboty budowlane były wykonywane.
  • Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od
    prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.
  • Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją
    ofertę.

18. Załączniki :
Załącznik nr 1 – Formularza oferty
Załącznik nr 2 – Obowiązek informacyjny RODO
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – Wzór umowy

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Michał Czaiński

tel.: 885 774 109
mail: michal.czainski@aquanet.pl

Aktualizacje:

Data ostatniej aktualizacji: 25.07.2024, 09:30

Informacja o zmianach treści umowy oraz wyznaczenie nowego terminu składania oferty:

Dotyczy :
Zawiadomienie o zaistniałych zmianach w postępowaniu w oparciu o § 22 Regulaminu
Udzielania Zamówień Sektorowych przez Aquanet S.A., do których nie mają
zastosowania przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych dla zadania :
„ Wykonanie remontu napędu pompy sieciowej 1M1 na obiekcie technologicznym
Pompowni II stopnia”

Zamawiający „Aquanet” S.A. – ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu, w oparciu o § 22
Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych przez Aquanet S.A., do których nie mają
zastosowania przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych, zawiadamia o zmianach w
treści wzoru umowy, wynikających z wniosku jednego z Wykonawców biorącego udział
w/w postepowaniu.

Informacja

Ze względu na zaistniałe zmiany postępowanie dotyczące zadania „ Wykonanie remontu napędu pompy sieciowej 1M1 na obiekcie technologicznym Pompowni II stopnia” zostaje przedłużone do dnia 29.07.2024r. do godz. 10:00
Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres
e-mail michal.czainski@aquanet.pl, przemyslaw.gasiorek.pl od dnia 29.07.2024r. od
godz. 10:01 do dnia 29.07.2024r. do godz. 11:00
Otwarcie oferty nastąpi w dniu 29.07.2024r. o godz. 11:15

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.